Чистота – один з головних критеріїв оцінки готелю клієнтами. Це незаперечний факт. Власне тому власники готелів і приділяють особливу увагу чистоті білизни, рушників, уніформи співробітників та ін.
На сьогоднішній день існує два підходи досягнення бажаного результату: відкрити власну пральню на території готелю або ж користуватися послугами сторонньої комерційної пральні. Другий варіант не вимагає додаткових коштів на обладнання пральні, зарплату персоналу, але при цьому має і ряд недоліків. У тому числі неможливість контролювати якість прання, можливість втрати чи пошкодження білизни, додаткові транспортні витрати, розмиті терміни прання білизни, які залежать від завантаженості пральні в різний час і т.д.
Сьогодні все більше готелів обладнають власні пральні, підвищуючи тим самим якість обслуговування і відповідно завойовуючи велику вдячність постояльців. Пральня в готелі, крім цього, має і інші переваги:
повний контроль над якістю та термінами прання;
мінімальні ризики втрати і ушкодження білизни;
можливість отримати додатковий дохід за рахунок надання послуг пральні стороннім організаціям;
порівняно швидка окупність (1,5-3 роки).
Етапи організації пральні в готелі
-
Вибір приміщення
Щоб відкрити пральню в готелі для початку необхідно підібрати або побудувати відповідне приміщення. На цьому етапі важливо враховувати кілька основних моментів:
- площа приміщення повинна відповідати обсягу білизни, яке планується обробляти. Для невеликих готелів, наприклад, досить обладнати міні-пральню.
- має бути дві непересічні зони: для брудної і чистого білизни. Це одне з основних санітарних правил, тому ігнорувати його не варто.
- приміщення повинно відповідати вимогам, що застосовуються до пральним: наявність вентиляції, обробка стін плиткою на висоту мінімум 2 м, наявність двох виходів тощо.
- до приміщення повинен бути проведений водопровід і система каналізації;
- електропроводка повинна відповідати вимогам до вологим приміщенням, напруга в мережі – 380 В.
-
Підбір і установка обладнання
Вибір оптимального комплекту обладнання – відповідальне завдання, з якою без допомоги фахівців впоратися досить важко. Необхідно враховувати безліч факторів і розрахувати кількість необхідного обладнання.
Щоб дізнатися кількість необхідного обладнання, потрібно приблизно знати, скільки білизни планується обробляти в день. Так, наприклад, розрахункова норма білизни на одного постояльця варіюється від 2,4 до 3,5 кг, до цього варто додати уніформу співробітників з розрахунком 1,5 кг на одну людину. До того ж, якщо в готелі є ресторан, може знадобитися прати скатертини, серветки і т.п. З огляду на періодичність прання (щодня, щотижня або ін.), Розраховується кількість необхідного прального обладнання.
Зверніть увагу! Категорично не рекомендується використовувати для обладнання пральні в готелі побутові пральні машини. Необхідно укомплектувати пральню професійним прального обладнання – воно надійніше, економічне, з високим рівнем продуктивності.
Стандартний комплект обладнання для пральні в готелі включає:- пральні машини;
- сушильне устаткування;
- прасувальне обладнання;
- кошика і візки для білизни, сортувальні столи тощо.
-
Підбір персоналу
Перевагою відкриття власної пральні в готелі є те, що можна забезпечити роботу власними силами, без необхідності наймати нових співробітників. Але все залежить від розмірів готелю і обсягу білизни, яке потрібно обробляти.
Як бачите, організація роботи пральні – складне завдання з безліччю нюансів. Але, тим не менш, це завжди економічно вигідне рішення.
Щоб дізнатися, скільки коштує обладнання для пральні, зв’яжіться з нами, ми допоможемо підібрати правильний комплект обладнання і розрахуємо вартість.