(БЕЗКОШТОВНО)

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПРАЛЬНІ В ГОТЕЛІ

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПРАЛЬНІ В ГОТЕЛІ 2

Для оптимальної організації роботи пральні на підприємствах будь-якої сфери діяльності, необхідно враховувати безліч факторів і специфіку завдань, які потрібно вирішити. Широка лінійка прального обладнання UniMac дозволяє створювати ефективні галузеві рішення для підприємств різного спрямування, в тому числі і для готелів.

Переваги власної пральні:

  • Економія – немає необхідності замовляти послуги прання у сторонньої компанії, тим самим збільшуючи свої витрати.
  • Повний контроль якості прання – ви повністю контролюєте процес, немає ймовірності, що при транспортуванні білизна пошкодиться або забрудниться.
  • Час – вам не доведеться чекати поки доставлять вашу постільну білизну (простирадла, підковдри, рушники і т.д.). Ви можете використовувати його відразу ж після завершення процесу прання!
  • Додатковий дохід – нерідко постояльцям потрібні послуги пральня. Замість того, щоб користуватися послугами іншої компанії ви в найкоротший час зможете випрати і повернути гостю його речі.

Яке обладнання потрібно для роботи пральні в готелі?

  • пральні машини
  • сушильні барабани
  • прасувальні катки (або каландри)
  • фінішне обладнання (пароманекен, прасувальний прес, столи і праски)
  • додаткове обладнання (візки, столи для сортування, стільці і т.п.).

Необхідні документи

Для відкриття пральні необхідно зібрати цілий пакет документів:

  • свідоцтво про держреєстрацію;
  • документи на приміщення (оренда або власність);
  • журнал виробничого контролю (для Росспоживнагляду);
  • договори із спеціалізованими організаціями (вивезення ТПВ, очистка вентиляції, утилізація люмінесцентних ламп, дезінфекція, дезінсекція).